Reklamace a vrácení zboží

1. Při převzetí zboží

 

Pokud se jedná o reklamaci při převzetí zboží nebo je zboží viditelně poškozené, tak zboží nepřebírejte !! Do přepravního listu zapište, že zboží nebylo přebráno z důvodu viditelného poškození a zjevné poškození vyfotografujte. 

 

2. Poškození zjištěno při nebo po rozbalení zboží

 

Prosíme o zkontrolování objednávky ihned po jejím dodání. Důležité je zkontrolovat hlavně počet objednaného materiálu, provedení a rozměry. Po zjištění takové vady v objednávce nás ihned kontaktuje ( nejpozději však do 7 dnů ). Na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel.

 

Reklamační protokol ke stáhnutí ZDE

 

Protokol o odstoupení od smlouvy ke stáhnutí ZDE

 

Všechny potřebné kontakty naleznete ZDE

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Vrácení zboží

 

  1.    Poučení o právu na odstoupení od smlouvy ZDE