Často kladené otázky

 

1. Mohu si objednaný materiál vyzvednout osobně a popř. kde? 

Ano, můžete. Kamenná prodejna se nachází v Plzni nedaleko OC Olympia, podrobný popis naleznete ZDE. Pozor, vždy je zapotřebí počkat na výzvu našeho operátora, že si můžete pro objednaný materiál přijet. 

 

2. Je možnost si materiál před objednáním prohlédnout a popř. kde? 

Samozřejmě, že je u nás možnost si materiál prohlédnout před objednáním. Kamennou prodejnu máme v Plzni a většinu nabízeného materiálu zde držíme skladem. Přesto je však vždy lepší se předem domluvit a ověřit si, že materiál není momentálně vyprodaný a můžete ho ZDE vidět. 

 

3. Mohu u Vás platit hotově? 

Ano, při výběru možnosti osobního odběru se Vám nabídne možnost volby zaplatit přímo hotově nebo platební kartou na naší pobočce v Plzni.

 

4. Za jak dlouho po objednání mi zboží přivezete?

Menší zakázky jako jsou montážní prvky, menší formáty plexisklových a polykarbonátových desek a trapézové desky předáváme dopravci do 1-2 pracovních dnů od objednání a zaplacení objednávky. Ten Vás poté bude informovat s termínem doručení na Vámi zadanou adresu. 

Objemově větší zakázky jako jsou dlouhé komůrkové desky nebo velké formáty plexiskel a desek z plných polykarbonátů se snažíme předávat našemu dopravci do 7 pracovních dnů od objednání a zaplacení objednávky. Je potřeba si na každý závozový týden logisticky zpracovat cestu po celé ČR.  Dopravce Vás poté bude informovat o termínu doručení Vámi objednaného materiálu. POZOR - nutná dobrá průjezdnost až pro 9-ti metrový nákladní automobil a asistence při vykládce materiálu.

Podrobnější informace naleznete ZDE.

 

5. Musím se před nákupem registrovat? 

Nemusíte, pro uskutečnění objednávky není nutná registrace. 

 

6. Jak zjistím stav své objednávky?

Postupně budete o stavu své objednávky dostávat informace. Kdyby jste se přeci jenom měli detailnější otázku, neváhejte nás kontaktovat.

 

7.Při přebírání materiálu jsem zjistil, že je poškozený. Co mám dělat? 

Pokud při přebírání zboží/materiálu zjistíte zjevné poškození, objednávku nepřebírejte a do zasílatelského listu nebo dodacího listu napište ,,Nepřebráno z důvodu zjevného poškození zboží."

Po přijetí reklamace Vás budeme informovat ohledně dalšího postupu.

 

8. Jak mám postupovat, když chci reklamovat svoji objednávku?

Všechny potřebné informace naleznete na stránce ZDE.